Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

squeezen

Medlem
en fråga; kan man boka en random t/r nu för att själv online göra om till en open jaw?
Eller måste man hur som helst ringa in för att göra en open jaw med SAS? hittar inte hur man kan söka på SAS.se nämligen. Mest bokat T/R med SAS och senaste 4 åren bara Star alliance awards...
 

ekf

Medlem
en fråga; kan man boka en random t/r nu för att själv online göra om till en open jaw?
Eller måste man hur som helst ringa in för att göra en open jaw med SAS? hittar inte hur man kan söka på SAS.se nämligen. Mest bokat T/R med SAS och senaste 4 åren bara Star alliance awards...
Sist jag bokade om online så gick det bara att byta datum/avgång, inget annat. Men det var för något år sedan.
 

ZZZebra

Medlem
Sist jag bokade om online så gick det bara att byta datum/avgång, inget annat. Men det var för något år sedan.

Hade samma fundering ganska nyligen och slutade med att jag ringde in. Gick inte att ändra till/från Open Jaw enligt kundtjänst (ja, jag vet. Men tror de hade rätt denna gång).
 

sandek

Medlem
Det finns en bild som visar hur många poäng det kostar att flyga till olika delar av världen.

Någon som har den att dela? Lyckades inte hitta.
 
Toppen