Senaste nytt

Flying Blue öppnar upp Award flights i First Class hos fler flygbolag samt ny partner i Karibien

Robert flysas

Moderator
Air France har gått ut och ”hintat” att fler flygbolag kommer läggas till på denna lista. Får man hoppas på Delta One

Ny partner i Karibien:
  • Winair - med bas på Sint Maarten (SXM)
Boka First Class awards hos följande - fler kommer läggas till:
  • China Eastern
  • Garuda Indonesia
  • Xiamen Air
 

Hachans

Medlem
Air France har gått ut och ”hintat” att fler flygbolag kommer läggas till på denna lista. Får man hoppas på Delta One

Ny partner i Karibien:
  • Winair - med bas på Sint Maarten (SXM)
Boka First Class awards hos följande - fler kommer läggas till:
  • China Eastern
  • Garuda Indonesia
  • Xiamen Air

Du kan boka Delta One redan nu, det är ju deras business class som heter så.
 

Hachans

Medlem
Air France första klass heter La Première. Det jag menade var att jag hoppas att Delta kan bokas in via Flying Blue Award i deras first kabin, Delta One.

Ja, jag förstod det. Och berättar för dig att Delta One kan bokas redan nu som Flying Blue award eftersom business class awards, vilket Delta One är, redan är tillgängliga.

Att de kallar vissa businessprodukter first i USA är förvirrande, men det är bara C i annat namn.
 

Robert flysas

Moderator
Ja, jag förstod det. Och berättar för dig att Delta One kan bokas redan nu som Flying Blue award eftersom business class awards, vilket Delta One är, redan är tillgängliga.

Att de kallar vissa businessprodukter first i USA är förvirrande, men det är bara C i annat namn.
Ja, dessa namn hit o dit Vad bra, då är all fakta på plats
 
Toppen