Senaste nytt

Flyga award Turkish via Istanbul från GOT - annan ort i Europa?

Volatyle

Medlem
Hej

Detta är nog första året någonsin jag hittat award biljetter med Turkish till Istanbul från GOT. Hade väldigt gärna velat prova businessprodukten däremellan, men problemet är att jag har en sambo som är orolig över läget i Turkiet och således föredrar andra resmål.

Klurar på om det finns nånstans i närheten man kan åka, eller Europa överlag där man åtminstone kan studsa i Istanbul för att få prova produkten?

Utgår från GOT och är öppen för det mesta som passar weekendlängden (3 nätter typ)

Vol
 

Sir Lemon

Medlem
Hej

Detta är nog första året någonsin jag hittat award biljetter med Turkish till Istanbul från GOT. Hade väldigt gärna velat prova businessprodukten däremellan, men problemet är att jag har en sambo som är orolig över läget i Turkiet och således föredrar andra resmål.

Klurar på om det finns nånstans i närheten man kan åka, eller Europa överlag där man åtminstone kan studsa i Istanbul för att få prova produkten?

Utgår från GOT och är öppen för det mesta som passar weekendlängden (3 nätter typ)

Vol
Det här är intressant och en idé som jag funderar över ibland. Hoppas att du hittar några alternativ då Turkish är riktigt bra och deras lounge outstanding (iaf historiskt). :)
 

Berglund

Medlem
Utgår från GOT och är öppen för det mesta som passar weekendlängden (3 nätter typ)
Jag förstår att man vill flyga fint och bra, se bara till att räkna/tänka igenom flygtider ordentligt.

Ska man vara borta tre nätter hade jag prioriterat kort total flygtid, inklusive transfer. Åker man ner till Istanbul för att byta plan och sedan vidare inom Europa går lätt bättre delen av en dag, i vardera riktning. Visst gillar jag att flyga men själv hade jag inte tyckt att det är värt nästan två dagar på flyg och flygplatser för två-tre nätter på plats. Att komma fram hade varit prioritet men alla är olika!
 
Toppen