Senaste nytt

Eurobonus x 4 [apr-jun] - tipstråden för segment runs

Skogi

Medlem
Bör man då inte kunna få poäng/segments enligt original booking? Det kan ju effektivisera mycket isf.

Kom ihåg bara att SAS fortfarande lägger ut massa avgångar till försäljning och sen ställer in 2/3 när det närmar sig. Sorry för party-pooper-inlägg

Om tillräckligt många bokar kommer de inte ställa in :D

Det bör man ju kan jag tycka! :D

Det kan man faktiskt! Hade det i åtanke när jag bokade, det blir ju lite som att betta mot flygbolaget, inställt flyg= pengarna tillbaka, eventuell EU-ersättning och x4 segmenten!! KBK!!!!!!!!!
 

Attachments

  • Screenshot 2021-03-13 at 21.34.11.png
    Screenshot 2021-03-13 at 21.34.11.png
    33,7 KB · Visningar: 194

pjsven

Medlem
Även LLA så kommer man in i avgångshall så där går det bra med vändande, dock var det Januari innan Covid-19 dök upp jag åkte senast
Stämmer, i Luleå stegar man rätt in i avgångshallen och där finns även ett espresso house för lite lounge on the go! :)
 

Skogi

Medlem
Tänk om det var möjligt att erhålla EBD för under 10.000 kr... tänk om det var möjligt att erhålla det för låt oss säga 9.614 kr... Hade du trott mig om jag sa att det faktiskt är möjligt?

För den äventyrslystna ängelholmaren under 26 år,

AGH-ARN-SDL T/R en gång dagligen i sex dagar. 418 kr segmentet. 23 flygningar=9.614 kr. Tack och godnatt!
 

Fredro

Medlem
Det var ju den där lilla detaljen med negativt Covid-19 test för att få flyga till CPH. ;)
Än så länge är VBY med vändande plan den som ger lägst pris.

Ah, måste ha ändrats då. Hade transit i cph innan jul utan problem.

Ja VBY hade varit ett alternativ, lite lång väntan på ARN dock?
 
Toppen