Har en bonusresa BOG-SCL-EZE-FRA-GOT som går av stapeln om 4 dagar.
Såg idag lite snopet att det skett en equipment change på AV97 BOG-SCL från deras 787 till en gammal sliten A330. Kändes inte riktigt som det började sådär bra, när man hade knopat ihop sträckor just med 2x787.
Bokningen skedde via Tallinn (2-4-1). Anledningen just till valet av BOG-SCL-EZE var primärt att testa Air Canadas 787 på SCL-EZE, men hade mer än gärna hoppat detta nu när Avianca bytte till A330 från 787 (vid bokning fanns platser på deras 787 direkt ifrån BOG-EZE).
Verkar inte finnas några platser på andra flyg till EZE nu, men någon som har erfarenheter om det dyker upp? Är Tallinn t.ex. lite hyggligare med ändringsavgift om flygbolaget ändrat hårdvaran? Finns det någon som har erfarenhet av kompensation vid equipment change (vet att här är det ju iofs samma klass, men i Aviancas värld är det enormt stor skillnad mellan deras A330 och 787 produkt. Är lite som natt/dag).
Såg idag lite snopet att det skett en equipment change på AV97 BOG-SCL från deras 787 till en gammal sliten A330. Kändes inte riktigt som det började sådär bra, när man hade knopat ihop sträckor just med 2x787.
Bokningen skedde via Tallinn (2-4-1). Anledningen just till valet av BOG-SCL-EZE var primärt att testa Air Canadas 787 på SCL-EZE, men hade mer än gärna hoppat detta nu när Avianca bytte till A330 från 787 (vid bokning fanns platser på deras 787 direkt ifrån BOG-EZE).
Verkar inte finnas några platser på andra flyg till EZE nu, men någon som har erfarenheter om det dyker upp? Är Tallinn t.ex. lite hyggligare med ändringsavgift om flygbolaget ändrat hårdvaran? Finns det någon som har erfarenhet av kompensation vid equipment change (vet att här är det ju iofs samma klass, men i Aviancas värld är det enormt stor skillnad mellan deras A330 och 787 produkt. Är lite som natt/dag).