Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2019-MAR-09

Sir Lemon

Medlem
Jag blev också intresserad. Tror dock isf drar till London onsdag eller torsdag så jag kan få lite londonluft om jag ändå är där. Ngn annan som har tänkt sig ditresa nån dag innan? Pontus på ditvägen låter ju nice och då kam jag inleda med Espresso House på GOT. :)
 

Sir Lemon

Medlem
Nu vet jag inte hur du tänkt flyga i så fall, men tänk på att du måste flyga från London med British Airways (osäker om andra bolag inom one world också ger tillträde till T5).
Lugnt, tänker antingen flyga direkt fr GOT med BA/SAS, eller SAS till ARN och sen BA till London. Det viktiga tänker jag är att hemfärden är BA. Däremot slänger jag ut en nådefull fråga om ngn isf kan gästa. :)
 
Last edited:

Homer

Medlem
Blir nog BA Club Europe. Gillade den sist. Tog till och med hand om min kavaj vilket gjorde mig så salig vid utgång att jag för första gången glömde handbagaget. :)

Ta inte för givet att den hängs upp på galge nästa gång ;)

(Postat av besättningsmedlem)
The wardrobe is staying, but it seems to be the case that it will hold a load of SEP equipment
so I’m not sure whether it can actually be used as a wardrobe or not

NEOs and a couple of SH changes - Page 4 - FlyerTalk Forums
 

trekker

Medlem
Hur ser nuvarande listan ut? Jag är fortfarande inte helt säker pga den här djävla Brexitsoppan, men hoppas kunna komma....
 
Toppen