Senaste nytt

Emirates lanserar ny Business Class

Rebel

Medlem
Intressant att ekonomerna styr nu för tiden även på Emirates där kvantitet tagit över kvalitet.
Tror du vekligen det någotflygbolag som inte styrs av ekonomerna ???? Tja kanske SAS då där styr dårar med skattebetalarna som betalar iställe för resenärerna

( Detta svar är producerat utan spår av ironi)

Jag håller med om stolarna, först trodde kag det var tomt imellan de yttre stolarna
 
Last edited:

trskial

Medlem
Jag ska till Thailand 5 Augusti och kommer tillbaka 20 Augusti igen. Har resten med Emirates tidigare till Thailand och tänkte göra det igen. Det jag funderar över varför det inte går att boka businessbiljetter på OSL-DXB och ekonomi DXB-BKK? Går bara att boka business OSL-BKK och BKK-OSL.

Oavsett så blir det business för frugan och mig från Oslo till Bangkok och varför jag undrade, ja det var frugan som frågade mig och jag hade inget svar direkt på varför det inte går att boka så

Business
OSL-DXB
Ekonomi
DXB-BKK

Business
BKK-DXB
Ekonomi
DXB-OSL

Var iaf ett bra pris tycker jag. 20 lök för business två personer OSL-BKK och ekonomi BKK-OSL.
 

trskial

Medlem
När jag flög med emiraterna senast nu detta år så var det trådlöst på den b777-300er fågeln jag satt i från Oslo. Fungerade faktiskt väldigt bra.
 
Toppen