Wendestam
Medlem
Fick detta svar idag från Diamond supporten angående två bokningar (en för poäng, en för pengar) som inte är återbetalda än:
Tack för ditt mail!
Vanligtvis tar det 3-5 bankdagar men vi har haft en del problem vilket har resulterat att vi ligger efter med dem. Jag har skickat nedan reservationer för en påminnelse så vi är på rätt spår nu i vilket fall. Våran Refund avdelning hanterar idag ärenden som kom in den 1-2 september och den informationen uppdaterades den 19 september. Med lite snabb räkning så kan det alltså ta upp mot 2- 3 veckor men jag hoppas vi kan ta ikapp det här mycket snart så din återbetalning kommer så snart som möjligt. Jag ber om ursäkt för att det tar så lång tid jag hoppas det inte dröjer länge till.
Tack för ditt mail!
Vanligtvis tar det 3-5 bankdagar men vi har haft en del problem vilket har resulterat att vi ligger efter med dem. Jag har skickat nedan reservationer för en påminnelse så vi är på rätt spår nu i vilket fall. Våran Refund avdelning hanterar idag ärenden som kom in den 1-2 september och den informationen uppdaterades den 19 september. Med lite snabb räkning så kan det alltså ta upp mot 2- 3 veckor men jag hoppas vi kan ta ikapp det här mycket snart så din återbetalning kommer så snart som möjligt. Jag ber om ursäkt för att det tar så lång tid jag hoppas det inte dröjer länge till.