Senaste nytt

Dubbla statuspoäng och segment med SAS flyg 1nov-28feb -23

trekker

Medlem
@trekker Det ideala spontant tänkt hade varit en F&F med plusbokning till USA och möjligheter till uppgradering. Frågan är om vi hinner få ytterligare en rea innan du vill resa?

I annat fall krävs det säkert två Plusbokningar inom Europa oavsett antalet mellanlandningar. Kolla kanske då från London också?
Alternativet är ju att trycka in 23 ben under veckan och låta dottern verkligen njuta av många flyg :eek:
 
Ahh.
Det förklara varför jag fick nästan 40k poäng på min CPH - AGU, Via MIA och IAH ToR i Eco. Trodde SAS hade gjort fel :)

Skickat från min CLT-L29 via Tapatalk
 

Skogi

Medlem
Jag har inte fått några dubbla alls för mina resor under perioden. Bör man kontakta kundtjänst eller vänta ut det?

Är du säker? Om du räknar utifrån denna slidern?
 

Attachments

  • Skärmavbild 2022-12-19 kl. 22.34.57.png
    Skärmavbild 2022-12-19 kl. 22.34.57.png
    17,3 KB · Visningar: 191

Aljen

Ny medlem
Fungerar dubbla statuspoäng även för codeshare? Exempelvis CPH-SIN bokar resa via SAS men flygs av Singapore Airlines? Ringde SAS supporten och de sa nej det var tvungen att vara flyg med SAS men läser jag kommentarerna här verkar det som att det gäller även codeshare?
 

Rickard_O

Medlem
Fungerar dubbla statuspoäng även för codeshare? Exempelvis CPH-SIN bokar resa via SAS men flygs av Singapore Airlines? Ringde SAS supporten och de sa nej det var tvungen att vara flyg med SAS men läser jag kommentarerna här verkar det som att det gäller även codeshare?
Måste vara SAS metall (Gäller även wetlease) med SK-flightnummer
 
Toppen