Senaste nytt

Dubbla poäng SAS Eurobonus Mastercard 15-17 mars, 2019

NotRyan

Medlem
Jag har kval period 1Maj-30April, kan jag räkna med Aprils 1000p för att kvala in på EBG tro?
Är hemskt nära på 40k poäng, så frågan är om jag kan spara en tusing på att köpa de sista eller ej? Vill ju inte komma in på 44k och bli EBS 2019.

Här sitter du lugnt i båten till dess att dom har kommit in och ser då vilket datum dom bokfördes på. Du kan ju köpa baspoängen senare under din grace-period då dom bakdateras 123 dagar!
 

Sebastian.k

Medlem
Fick svar både från SAS EB och MC SAS EB att respektive, naturligtvis ringde jag båda igen :) som jag misstänkte nya personer och sas EB löste det dvs ”vi gör det manuellt” sa dom. Ha ha, spännande, hur som.
 

Jackie

Medlem
Hoppas att alla har fått sina MC aktiverat för dubbel bonus nu ;).
Det hjälper att jaga dem ibland :p
 
  • Gilla
Reactions: M.K
Jag skrev i meddelande i appen att jag hört om kampanjen, att jag inte fått något mail, att jag loggat in och dubbelkollat min mailadress samt under kommunikation att jag har kryss på all kommunikation från dem. Samt baserat på detta att jag ville att de manuellt skulle lägga till mig då jag även hört andra som fått hjälp med detta.

Efter en och en halv dag fick jag ett mer eller mindre automatsvar med tack för ditt meddelande du har förmodligen fel mailadress eller inte kryssat för kommunikation på sidan när man är inloggad. Testa detta och har jag ytterligare frågor kunde jag logga in och skriva ett meddelande till dem... Undra vad jag ska skriva som nästa fråga nu då =)
 
Toppen