Senaste nytt

Dining by AMEX för Platinum

GOTBound

Medlem
Ett klart bättre besök på Mr. P än senaste Dining-by-AMEX besöket tidigare i våras.
Servicen var riktigt bra ikväll.

683C6A46-4E5E-4412-83DF-62D72E33F27D.jpeg
7469076D-8D59-4576-82D6-563B5D0ED4E3.jpeg

C4386F33-799C-46B0-A8E9-D8705763BCCF.jpeg

915409CA-EFD7-4C09-BA4A-3F448E66D0CF.jpeg
 

adhoc76

Medlem
Paraden. Dagen före midsommarafton. + för ostronen, drycken och förrätterna (toast Pelle Janzon respektive ravioli). Neutralt betyg på entrecoten (höga betyg sist jag var där, den här gången genomsnittligt). Litet - för servicen. Förvisso trevligt, men flera delar glömdes bort (bl a misskommunikation mellan servis och kök så entrecoten blev i första läget inte beställd. Därefter kvitto i samband med betalning där Amex Platinum missats så att kvittot istället återspeglade ”fullpris”. Rekommenderas Paraden? Ja då, men helt felfritt är det inte.
 

Barjas

Medlem
Jag har bokat på Bockholmen och undrar om man behöver nämna att det är dining by amex ? Sen undrar jag hur ni andra gjort tidigare gånger då ni sen ska ta notan, senaste gången behövde jag betala notan och fick skriva till Amex för att det skulle dras av från fakturan. Ska restaurangen direkt dra av det man äter som ingår eller betalar man notan och kontaktar Amex ?
 

adhoc76

Medlem
@Barjas Du ska först och främst genomföra bordsbokningen genom särskild länk via Amex Experiences. Vid ankomst ska de registrera Platinum-kortet (dragning på 15 öre). Vid betalning ska det som ingår i Amex erbjudande vara avdraget. Det står också i villkoren att du ska betala notan (det som inte ingår i erbjudandet, exempelvis dryck) med Platinum-kortet.
 
Toppen