Senaste nytt

Dining by AMEX för Platinum

Vassa Eggen i torsdags. Mycket god havsaborre och efterrätter! Och bra service.

Jag hade dock missat att de kör live musik vissa kväller och detta förstörde hela upplevelsen. Det gick inte att prata med varandra. Personalen bjöd på öronproppar till och med. :confused: Så kolla upp det.
Tack för varningen! Man måste tydligen ha koll på deras IG för att se när deras Live Sessions är. Varannan onsdag står det i ett inlägg men det var visst en torsdag också. Hoppas det inte blir något söndagen jag har bokat bord.
 

chaudi

Medlem
Vi var på Tennstopet ikväll, mycket gott.

IMG_20221017_170325_HDR.jpg

Tartar på hjortinnanlår med confiterad Karl-johansvamp, kantareller, picklad rödlök, gruyere och tryffelcreme


IMG_20221017_171758_HDR.jpg
Rödingfilé med beurre blanc, sauterad savoykål, knippmorot, forellrom och dillpotatis.
(potatis ej med i bild). Såsen var ganska salt, smakade bra men blev törstig efter.
 

micke

Medlem
Nån annan som har problem att boka Dining by Amex för tillfället. Får bara upp att det är ett problem med din bokning. Och det är första gången jag bokar denna gång.
 

Sir Lemon

Medlem
Snabb fråga: Vilken av de fyra möjliga i Göteborg skulle ni rekommendera? Torso, Grano, Tavolo eller Tranquilo? Ska dit en sväng imorrn.
 

Sir Lemon

Medlem
Toppen