Senaste nytt

Digitalt vs fysiskt boardingpass

SK989

Medlem
Jag tillhör den kategorin av personer som har en övertro på det analoga, så jag har ett alltid ett utskrivet boardingkort med mig. Det enklaste är väl att skriva ut ett hemma alternativt på jobbet så slipper man ta omvägen via en automat eller incheckningsdisk om man inte ska checka in något bagage.
 

apknug

Medlem
Jag tillhör den kategorin av personer som har en övertro på det analoga, så jag har ett alltid ett utskrivet boardingkort med mig. Det enklaste är väl att skriva ut ett hemma alternativt på jobbet så slipper man ta omvägen via en automat eller incheckningsdisk om man inte ska checka in något bagage.
Inte riktat till dig @SK989 men

Jag kommer ihåg en gammal kollega som printade ut alla e mail hon hade fått och satte i en pärm......
 

TasselT

Medlem
Inte riktat till dig @SK989 men

Jag kommer ihåg en gammal kollega som printade ut alla e mail hon hade fått och satte i en pärm......
Under min tid på Ericsson på 90-talet så använde cheferna Memo istället för epost för att kommunicera med varandra.
I skrivarrummet låg det drivor med utskrivna memon som ingen verkade vilja hämta.
Visade sig att cheferna vid varje mottaget memo tryckte på F5-knappen (tror jag det var) för att - som dom trodde - göra en säkerhetskopia av memot.
Det var det inte - det var knappen för att skriva ut memot ;)
 
Toppen