Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.

011430121

Medlem
SK680 från Berlin till Köpenhamn kommer att få äran att transportera mig och en kollega, sitter i Lufthansas Senator lounge, igen överraskning i utbudet, curry wurst, salladsbuffé

Hade ett mycket trevligt möte två BC medlemmar, de kom inflygandes från Stockholm. Tack för Cola Zeron ni bjöd på.
image.png
 

Ron Santo

Medlem
LHR terminal 5, på väg till Dublin. Efter en trevlig resa med BA777, BMI config, vilar fru Santo och jag i loungen. Bytet på LHR var mer än lovligt struligt, har inte varit i UK sedan Maj, men vad f n har hänt, långa köer, profilering av pax, till vår fördel men vad i ...., this is not Britain.
 

trekker

Medlem
LHR terminal 5, på väg till Dublin. Efter en trevlig resa med BA777, BMI config, vilar fru Santo och jag i loungen. Bytet på LHR var mer än lovligt struligt, har inte varit i UK sedan Maj, men vad f n har hänt, långa köer, profilering av pax, till vår fördel men vad i ...., this is not Britain.
Profilering har jag inte märkt när jag rest, men långa köer kan bero på att skolorna startar igen och många kommer hem från semestrar?
 

Kelgris

Medlem
Rätt liten Aegean lounge på Thessaloniki (SKG). Nu är det mer eller mindre tom efter Atenflyget och trots att det är två SAS flyg (CPH och ARN) och en Swiss (ZRH) som avgår inom 90 minuter. Bra AC. Mycket bra WiFi (men det kan ha att göra med att det är så litet folk). image.jpeg image.jpeg image.jpeg
 

Senator

Moderator
Sitter i BA Concorde Room på LHR T5 och väntar på avresa med en B747-400 i First till Johannesburg.

Känns skönt med semester. Min sambo har kommenterat om dessa hemska toaletter som finns i alla BAs lounger på T5an. Gräsliga..

Som vanligt: "hit or miss" när det gäller personalen här. Förra gången "hit" idag mer av "miss".

En lätt måltid nu innan middag ombord. LPGS alltid uppskattat

f3f52bd13a88b1c12d7ef951be3087a1.jpg


4e81c2df58dcccfac489dd7d2006739c.jpg


feff98f01dc2f922dbbca71b7b4c61d9.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen