Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.

011430121

Medlem
Tredje parts lounge i FAO väntar på LH till FRA, magert utbud av föda men desto mer alkoholhaltiga drycker.
Vi är fyra som åker och hon seatade oss A C D F får se om det är blockade B och E.
Gick inte att checka in på nätet. Boarding korten står det Bryssels airlines på men personalen var klädd i LH dräkter, vi hoppas at det är blockade säten.
 
D

Deleted member 4971

Guest
T4 lounge, boarda 20:15 SK1046 mot Kiruna. Postar bilder och skrev precis klart ett inlägg om ATR på hemsidan. Känner mig rätt trött efter dagen, svettats som en jag vet inte vad också :( Men tycker alla flygningar går för fort, hinner bara ta upp datorn så ska vi landa. Måste åka på en långtur snart ;)
 
D

Deleted member 4971

Guest
Ni eller SAS som fyller på taggar i T4? Helt slut när jag lämnade vid 21 tiden.
 

David

Medlem
Hälsningar från United Club på HKIA. Första gången i denna lounge och tycker den är riktigt trevlig. Ganska tomt på folk så bra attention från personalen. Har precis ätit en biffnudlar för att testa köket och den smakade bra. Piper-Heidsieck serveras i loungen samt de har samtliga ingredienser i en Long island ice tea, något att köra en annan gång. Snart vidare till Thai F lounge.
 
D

Deleted member 4971

Guest
Var förbi sas lounge på landvetter 09:40, helt tomt där :eek: tog 3 karameller och gick tillbaka till gate 13
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen