Senaste nytt

Betala räkningar med kreditkortet

M.K

Medlem
@palmen Jag håller helt med om detta vanligen, tas i små grupper, men inte denna gång. Betalo är förmodligen överens med SEB. De hade inte skickat detta mail annars som ett seriöst bolag.

“Vi vill med detta mail passa på att förtydliga att ovan erbjudande givetvis gäller även när du gör transaktioner via Betalo med dessa kort.”

De har en deal alltså vilket är bra för oss alla (utom Amex). Bara dumt att inte kunna betala t ex mobilräkningar och annat utan omvägar för poäng.

Bra jobbat Betalo och SEB!
 

M.K

Medlem
@donski Intressant info! Säkert 10’/24t som är max? Räcker gott för mindre hushållsräkningar ex räntor till de allra flesta hushåll skulle jag tro. Klart värt det under x2 helger, annars inte, om nu inte högre status hägrar i februari. ;)
 

palmen

Moderator
@palmen Jag håller helt med om detta vanligen, tas i små grupper, men inte denna gång. Betalo är förmodligen överens med SEB. De hade inte skickat detta mail annars som ett seriöst bolag.

“Vi vill med detta mail passa på att förtydliga att ovan erbjudande givetvis gäller även när du gör transaktioner via Betalo med dessa kort.”

De har en deal alltså vilket är bra för oss alla (utom Amex). Bara dumt att inte kunna betala t ex mobilräkningar och annat utan omvägar för poäng.

Bra jobbat Betalo och SEB!
Det är jättebra att det retts ut och att infon delats om hur det funkar nu. Men vissa saker behöver man inte prata om mer än nödvändigt med tanke på att denna möjlighet försvunnit en gång tidigare.
 
Toppen