Senaste nytt

Betala bredband och mobil med AMEX?

rawhide

Ny medlem
Bredbandet ligger nu på 469 kr/mån. Jag ringde ett samtal och sa att det var lite dyrt. Fixade de på en gång. Skall se över utbudet här i området och se om jag kan få ned priset lite till (kräver dock lite mer ansträngning än att ringa ett samtal).

Vimla verkar ta AMEX, men det skulle bli dyrare (och ge mindre datatrafik) än nuvarande. Obegränsad data på abbonemanget är ett "krav" då jag arbetar mycket mobilt och det är ett sådant där huvudabbonemang jag har, så har vi "anslutningar" på det för 169/mån styck (alla delar samma surfpott, som är obegränsad). Själv skulle jag klara mig bra med det mobila och kunna skippa fibern helt, men barnen verkar tycka det är viktigt med fiber.
 

Berglund

Medlem
Obegränsad data på abbonemanget är ett "krav" då jag arbetar mycket mobilt och det är ett sådant där huvudabbonemang jag har, så har vi "anslutningar" på det för 169/mån styck (alla delar samma surfpott, som är obegränsad).
Låter spontant som dyra ”anslutningar”. Mobiloperatören Tre tar 99kr för sina ”anslutningar”, när man har så många som du verkar ha blir det en del pengar i slutänden.
 
Toppen