Senaste nytt

BAEC Tier Points Run tråd

trekker

Medlem
Intressant, jag utgår från Landvetter, gissar det blir färre poäng då? Kanske köra GOT<>HEL<>LHR<>MAN?
Du måste nog ta GOT-HEL separat, utan att kolla tror jag du hinner fram och tillbaks mellan HEL och MAN på en dag vilket gör att du fixar detta på 2 dagar plus transporten till HEL.
 

jsn

Medlem
Grymt, you guys rock @Senator och @Homer En resa med Qatar är en riktigt bra idé, aldrig flugit med dem. Jag har mina BA segment. Är 480 från guld, och mitt medlemsår tar slut i Juni. Inte helt säker på att det är värt att köra en mileage run upp till guld då jag tycker silver ger ett bra värde, men tänkte köra guld ett år iallafall.
Det är helt klart värt det!
Vi behöver så många guldkort som möjligt inför våra årliga Galleries First resor!!
 

Homer

Medlem
Från Manchester finns det 2 rutter som ger 80 TPs, Malaga och Mykonos.
Dessa trafikeras maj tom oktober, osäker om det går att boka ända från GOT som en enda biljett.

Manchester – Malaga
Outbound 05.40 – 09.40 Friday
Outbound 06.00 – 10.00 Saturday
Inbound 10.20 – 12.30 Friday
Inbound 10.45 – 12.50 Saturday




Manchester – Mykonos
Outbound 14.15 – 20.15 Saturday
Inbound 21.00 – 23.10 Saturday
 
  • Gilla
Reactions: pep
Går att hitta väldigt billiga biljetter i Club Europe just nu, en dagstur till London under 2.000kr !



British Airways (BA) IW6V2H STO to LON


VALID FOR TRAVEL COMMENCING ON/AFTER 01JAN 18.


Category 2: Day/Time restrictions
PERMITTED SAT.


RESERVATIONS ARE REQUIRED FOR ALL SECTORS.
TICKETING MUST BE COMPLETED WITHIN 3 DAYS AFTER
RESERVATIONS ARE MADE.

Visa bifogad bild 70294
Kan meddela att denna fortfarande går att boka till <2000SEK, finns plaster en del lördagar framöver. Matrix visar något högre pris (2162).
 
Toppen