Senaste nytt

Bästa platserna i SAS nya business class?

palmen

Moderator
Var den skiljeväggen jag tänkte på. Kanske är helt å hållet skitsamma dock :)
Om ni är två så kommer antingen din stol eller din partners stol ha en skiljevägg i mitten, och den andra kommer ha det ut mot gången. Spelar ingen roll vilken rad, ser lika dant ut bara det att det växlar varje rad vem som har avskiljaren i mitten och vem som har den i gången.
Screenshot_20230711_010721_Chrome.jpg
 
Hittade ingen direkt lämplig tråd (och ville inte starta en ny för enbart detta) men i min senaste business-resa i helgen så märkte jag att SAS plockat bort madrass-skydden/överdraget. Fick inget på utresan och inget på hemresan. Fler som noterat det? Tråkigt! Stolarna är ju inte så rena direkt... Hoppas det är tillfälligt.
 

GOTBound

Medlem
Hittade ingen direkt lämplig tråd (och ville inte starta en ny för enbart detta) men i min senaste business-resa i helgen så märkte jag att SAS plockat bort madrass-skydden/överdraget. Fick inget på utresan och inget på hemresan. Fler som noterat det? Tråkigt! Stolarna är ju inte så rena direkt... Hoppas det är tillfälligt.
Noterade detta när jag flög SFO-CPH i början på december i fjol, jag bad om ett extra täcke att använda som madrass-skydd.
 

011430121

Medlem
Hittade ingen direkt lämplig tråd (och ville inte starta en ny för enbart detta) men i min senaste business-resa i helgen så märkte jag att SAS plockat bort madrass-skydden/överdraget. Fick inget på utresan och inget på hemresan. Fler som noterat det? Tråkigt! Stolarna är ju inte så rena direkt... Hoppas det är tillfälligt.
Stämmer, SAS har lämnat produkter från Hästen och upphandlar nu DUX produkter
 

fcx

Medlem
Hittade ingen direkt lämplig tråd (och ville inte starta en ny för enbart detta) men i min senaste business-resa i helgen så märkte jag att SAS plockat bort madrass-skydden/överdraget. Fick inget på utresan och inget på hemresan. Fler som noterat det? Tråkigt! Stolarna är ju inte så rena direkt... Hoppas det är tillfälligt.
Ja, känns som att lakanen har varit borta c:a ett år nu. Håller tummarna för att de ersätts av riktiga madrasser framöver.
 
Toppen