Senaste nytt

(Award) Lufthansa First Class till Bangkok runt nyår?

Åker själv till Thailand över jul. Har en awardbokning enligt nedan redan bokad.


Från: MUC2, avgår från 13:35
Till: BKK, ankommer till 06:10
Flyg: TG925
Flygplanstyp: Thai Airways International

Det börjar släppas första klass med Lufthansa nu. Vilka rutter är vettiga? Jag har ganska svårt att hitta med Uniteds verktyg något bra.

hittade en rutt som kanske vore bra?

15608566_10154695225750185_214555207_o.jpg
 
  • Gilla
Reactions: Gus
pratade med AMEX 2-4-1 nu, det verkar inte som att Lufthansa släppt sina platser för den 29/12 än. Ska det inte vara 14 dagar innan? Det borde vara nu
 

kaktusen

Medlem
Jag gillar rutten ARN-FRA-HND-BKK med Lufthansa och Thai. Då får man många timmar i luften och dessutom njuta av FCT. Jag gjorde denna för ett par veckor sedan och det var magiskt bra. ARN-LHR-HND-BKK är också bra om man kan få till ANA First från London. Man kan även köra ARN-FRA-ICN-BKK. Det finns ofta platser till Seoul med Lufthansa i First. Det blir sedan business fram till Bangkok men det är ok. Rutten ARN-MUC-HND-BKK är också trevlig. Då flyger man med A340-600 som är en annorlunda upplevelse jämfört med 747-8.

Ha ne trevlig resa!
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Jag gillar rutten ARN-FRA-HND-BKK med Lufthansa och Thai. Då får man många timmar i luften och dessutom njuta av FCT. Jag gjorde denna för ett par veckor sedan och det var magiskt bra. ARN-LHR-HND-BKK är också bra om man kan få till ANA First från London. Man kan även köra ARN-FRA-ICN-BKK. Det finns ofta platser till Seoul med Lufthansa i First. Det blir sedan business fram till Bangkok men det är ok. Rutten ARN-MUC-HND-BKK är också trevlig. Då flyger man med A340-600 som är en annorlunda upplevelse jämfört med 747-8.

Ha ne trevlig resa!

tack! jag försöker hitta den direktrutten men hittar den inte?

Lufthansa till Tokyo, Thai från Tokyo till Bangkok. Kan vara lite sent ute att boka detta dock.

Jag håller på leta denna rutt men hittar inte via United.
 
Toppen