Senaste nytt

Artikel: SAS sista MD-80 hamnar troligen på museum

Status
Stängd för vidare inlägg.

korthoga

Medlem
Hur fungerar det med bokning och betalning? Får alla anmälda tillgång till bokningssidan och sen är det först till kvarn som gäller eller skickar ni ut bokningslänken till väl valda medlemmar?
 
Vi kommer ha olika bokningsgrupper beroende på sträcka och vilket paket man vill boka.

Resande från Oslo som vill flyga SK403 och BC001 är en grupp. Endast BC001 är en annan etc.

Vi har sagt att EBG/EBP ska då en chans att boka först, exakt hur har vi inte bestämt.
 
A

Aurora

Guest
Hva skjer egentlig her? Skjer det noe overhodet? Mener å ha meldt meg på en mailingliste, men har ikke hørt noe mer. Nysgjerrig, selv om man er statusløs og antakeligvis ikke har sjans :)
 

FF#1

Medlem
Hur ser det ut med planeringen? Något nytt om när man kan förvänta sig en uppdatering eller när ni tror att det kommer att gå att boka BC001?
 
Mer information kommer på onsdag på tvåårsfesten och sen börjar det bli dags för biljettering. Vi väntar på ett kortinlösenavtal hos banken så att vår kostnad för att sälja biljetterna inte blir så hög som idag när vi använder Paypal.

Jag kommer skicka ut mer information efter tvåårsfesten till alla intresserade (cirka 275 stycken).
 
Idag träffade vi SAS och gick igenom några sista detaljer. Vi kommer ha två egna incheckningsdiskar på Kastrup den 26:e Oktober och vårt flightnummer kommer synas på stora flygplatstavlorna - blir kul att se live :)

Vi går igenom detaljplanering av flygplansmat, drycker (fri bar ombord!), personal osv. Mitt mål är att sammanställa ett antal "paket" baserat på avreseort. På grund av hur eventet är upplagt med dels SK403 ARN-CPH och sedan BC001 till OSL så kommer det bli mest ekonomiskt för .NO och .DK medlemmar som endast deltar i BC001 flighten. Dom behöver ju bara boka en returflight före/efter chartern.

Enligt SAS är det nu spikat till 99,5% att BC001 är absolut sista flighten och att planet kommer stanna i Gardermoen.

Vi har planerat erbjuda First Class biljetter ombord på flighten som inkluderar vissa unika upplevelser ombord. Tyvärr finns det en "operativ" faktor som gör att dessa inte kan garanteras till 100% beroende på väder och befälhavarens omdöme. Om situationen kräver kan vi inte garantera cockpit besök och/eller jumpseat hur gärna vi än vill göra det. Gissar att rätt många skulle vilja sitta på jumpseat på allra sista landningen för detta plan :)
 

korthoga

Medlem
Mer information kommer på onsdag på tvåårsfesten och sen börjar det bli dags för biljettering. Vi väntar på ett kortinlösenavtal hos banken så att vår kostnad för att sälja biljetterna inte blir så hög som idag när vi använder Paypal.

Jag kommer skicka ut mer information efter tvåårsfesten till alla intresserade (cirka 275 stycken).

Har du skickat ut informationen? Jag har i alla fall inte fått någon. :(
 

rob74

Medlem
Har för mig att jag anmälde mitt intresse. Däremot kan tiden eventuellt sätta lite käppar i hjulen, men det vet jag inte just nu.
Hoppas få veta det inom kort.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen