Senaste nytt

App som tidsfördriv i luften

Plague är bra, men jag fastnar alltid i Hill Climb Racing. Man tror att man bara spelat fem minuter, men tydligen har hela sträckan London - Köpenhamn avverkats. Även bra på långresor, då jag brukar alternera med en bok.
 
D

Deleted member 4971

Guest
En bild från 2048. 2 ska in i 2 och bli 4... 4 in i 4 och bli 8.... Osv Tills man har en kub på 2048. Fastnar alltid på 5000-7000 poäng förutom när jag skulle till Aberdeen och kom in i någon dimma och tog mig till 13596, jag blir så stressad och gör alltid bort mig :D Men förbannat vad beroendeframkallande. Gratis att ta ner!
2048.png
 
Ett annat tips är att skaffa ett minneskort till sin smartphone och installera VLC och ladda ner TV-program man är intresserad av. De flesta kanalerna har ju play-tjänster nu för tiden och med antingen Pirateplayer (gratis) eller GetFLV (från $59.95) kan man ladda ner det mesta så man kan kolla på det utan internetuppkoppling.
 

Kandinsky

Medlem
Two dots. Hjärngymnastik i 135 nivåer eller så. Stor risk för att bli förbannad och skrika ”Men det gåååår ju inte” högre än vad som är tillbörligt.
 
Ett annat tips är att skaffa ett minneskort till sin smartphone...
Detta är förvisso off-topic, men jag önskar att någon hade nämnt detta för mig för flera år sedan för jag tycker det är användbart. Det finns fler anledningar till att skaffa ett (så stort som möjligt) minneskort för då kan man nämligen ladda ner olika språk till google translate appen (så att det går att använda utan internetuppkoppling) och ladda ner kartor till hela världen som är sökbara utan internetuppkoppling (jag använder appen MAPS.ME, 35 SEK).
 
Toppen