Agö
Medlem
Snyggt. Men ingen sked att äta caviaren direkt ur burken?NH224, 18 december...
Visa bifogad bild 103475
Snyggt. Men ingen sked att äta caviaren direkt ur burken?NH224, 18 december...
Visa bifogad bild 103475
Typiskt att jag flyger HND-FRA NH223 i april! Snuvad på konfekten på mållinjen.Som vi tidigare vet så är ju FRA <-> HND den tredje destinationen med den nya kabinen.
Läste på Onemileatatime.com att NH203 och NH204 kommer att dra igång med kabinen från första februari 2020.
ANA Schedules New 777 Cabins On More Routes | One Mile at a Time
Det är lite olika. Jag har en flight i Maj 2021 vid 20:45 från FRA och den har nya Suites till exempel. Mitt tips är att gå in på ANAs egna hemsida och på alla flygningar där det står "THE suites" på är nya resten gamlaFörsöker bumpa igång tråden då jag idag lyckade knipa 2 st F-biljetter FRA-HND. Jag förstår att det var ovanligt...,
Nån som vet hur det gått med nya kabinerna? Är de igång på FRA-HND ännu? Annars hoppas jag verkligen de är det innan slutet av februari när vi åker, det borde de väl vara....
Flygningarna som är NH 203 och NH 204 ska vara med nya kabinerna.
NH224 och NH223 är den gamla
Gå in på ANAs hemsida, sök exakt dessa datum i First class på dina dagar. När du kommer till bokningsdialogen står det att det är The Suite om det är nya, står inte detta är det gamla.Fasen också, NH224 dit. NH 217 hem, vet ni hur det ser ut med den?