Var det samma personal i loungen? De har aldrig noterat mitt kortnummer eller dragit mitt kort. Annan personal så skulle du satt dig.Tråkigt service idag. Tog en takeaway breakfast för att äta på flyget. Sedan blir flyget försenat 4 timmar. Säkerhetskontrollen tillbaka in i Schengen tar hälften av frukosten.
Tillbaka till loungen, förklarar, visar att vi inte åt något, ändå vägrar de låter oss komma in, trots att loungen är nästan tom på midsommarafton.
Jag förstår men tycker ändå de kunde ha gjort ett undantag.
Det går bra att visa upp ditt Amex bara. Behöver inte aktivera digitalt.Kollade nu inför resa på söndag och såg att vi måste aktivera pop up access card. Det ska ta två arbetsdagar! Hjälp!
Tack för infon! Blev riktigt irriterad, har ju inte varit så förut. Varför gör de ens så med digital access då?Det går bra att visa upp ditt Amex bara. Behöver inte aktivera digitalt.
Har väl varit så ett rätt bra tag (över ett år) iofs.Tack för infon! Blev riktigt irriterad, har ju inte varit så förut. Varför gör de ens så med digital access då?
En fråga till, hur är frukostbuffén? Är den bra? Lätt att det blir fullt i resetider?
Har de börjat med frukostbuffé? Det fanns inte på "gamla Pontus". Där var det macka, croissant och yoghurt för Platinum. Har själv inte besökt pop-upen vid frukosttid, dock.En fråga till, hur är frukostbuffén? Är den bra? Lätt att det blir fullt i resetider?
"Start your day with our breakfast buffet or choose from a number of delicious select dishes prepared by the cooks at Pontus in the Air." står det på Swedavia https://www.swedavia.com/arlanda/service/american-express-pop-up-lounge/Har de börjat med frukostbuffé? Det fanns inte på "gamla Pontus". Där var det macka, croissant och yoghurt för Platinum. Har själv inte besökt pop-upen vid frukosttid, dock.
Ja, det har det säkert. Var lite över ett år jag besökte sist.Har väl varit så ett rätt bra tag (över ett år) iofs.