Senaste nytt

Akut! Eurobonus Award Arlanda - Nordamerika april/maj 2023

squeezen

Medlem
Det är jazz, låter ju ändå helt okej även om det jag bokat från början var bättre.

Åh vad bra att veta, tack! Det ser ut som att det blir SAS business från Arlanda till New York och därifrån vidare till Toronto med Air Canada Express Jazz. Får väl duga.

Lite ledsen att jag inte hittat C från San Fransisco hem, det är en så lång resa. Men de får väl lägga bud på uppgradering helt enkelt. Omöjlig destination :cool:
Kan du va lite precis kring hemresa, du skriver i brödtexten på första inlägget datumen är rätt fasta så här nära inpå men sen nere i templaten skriver du de kan va iväg 5-10 dagar?

Om de bokas om och landar 26/4 då måste va hemma senast… 5/6? Eller när?
 

Mikado

Medlem
Kan du va lite precis kring hemresa, du skriver i brödtexten på första inlägget datumen är rätt fasta så här nära inpå men sen nere i templaten skriver du de kan va iväg 5-10 dagar?

Om de bokas om och landar 26/4 då måste va hemma senast… 5/6? Eller när?
Sorry, blev otydligt! De kan kan åka tidigast 25/4 och behöver vara hemma senast 6/5 men resans längd kan justeras. Bara San Fransisco kanske är lagom med en vecka, blir det open jaw som planerat är tio dagar mer lagom.
 

squeezen

Medlem
Sorry, blev otydligt! De kan kan åka tidigast 25/4 och behöver vara hemma senast 6/5 men resans längd kan justeras. Bara San Fransisco kanske är lagom med en vecka, blir det open jaw som planerat är tio dagar mer lagom.
Ok. Är de bokade på SK936 i eco hem Nu? Finns i alla fall i plus 4-5 maj, så det är ju steg upp.

Sen brukar united öppna en hel del för partners med kort varsel så håll utkik. När/om de släpper så finns det ju en uppsjö alternativ. Var i chicago under helgen och börjar på veckan och kollade lite alterntiv hem, nån vecka innan fanns united via bryssel, london, frankfurt, osv
 

Mikado

Medlem
Ok. Är de bokade på SK936 i eco hem Nu? Finns i alla fall i plus 4-5 maj, så det är ju steg upp.

Sen brukar united öppna en hel del för partners med kort varsel så håll utkik. När/om de släpper så finns det ju en uppsjö alternativ. Var i chicago under helgen och börjar på veckan och kollade lite alterntiv hem, nån vecka innan fanns united via bryssel, london, frankfurt, osv
Stämmer bra, åh det hade jag missat, använder bara *Allicane-sökmotorn. Hoppas att den hjälpsamma SAS-agenten kan ändra, jag har bett om det.

Vouchern har gått ut så det här var det lilla fönstret jag hade att boka om tyvärr, men bra att veta inför framtiden!
 
Toppen