Tips är att du kontaktar kundtjänst. Ingen här kan veta något om din bokning.Lite OT men vet någon varför en natt på Clarion Tapto genererade 0 poäng vid min senaste vistelse?
Kan have at gøre med at de har ændret bookingsystem for nylig. Jeg måtte kontakte kundeservice for et par uger siden for at få mine trippel point fra sommerens kampagne som var blevet “glemt” i overgangen til det nye systemLite OT men vet någon varför en natt på Clarion Tapto genererade 0 poäng vid min senaste vistelse?
Funderar på om detta kan vara någon typ av experiment för att fylla på med lite silver och guldmedlemmar. I ett projekt som vi har intervjuade vi en chef som nog var Petter med Petter. Det samlas mycket data kring gästernas beteenden. Dom lär ha stenkoll på hur mycket merförsäljning restaurangvouchern genererar, om man "missbrukar" möjligheten att boka av sent, hur mycket man utnyttjar sen utcheckning o s v. Så möjligen finns det en kalkyl som säger att lyfter upp våra gäster en snäpp till, så ökar lönsamheten X%.
Hur lång tid tog det innan du såg de extra nätterna på kontot?Ja, men efter jag mailat till kundservice