Senaste nytt

Övernattning LHR - bästa lösning med minderårig?

JacobGBG

Medlem
Oj, att det blev den vägen överraskar mig. Om man reser från T2/T3 så är det hotellet ju optimalt.
Finns en hel del billigare hotell på vägen som går norr om flygplatsområdet men har aldrig blivit klok på hur man tar sig lättast till/från dem, speciellt vid tidiga morgonflyg.

Hotellen som ligger längs Bath Road var min första spaning (speciellt då jag försöker glida lite mer åt Marriott).

Som nämns i tråden så ligger Courtyard/Renaissance ca 500kr lägre än Hilton garden Inn så jag (med min totala brist på erfarenhet på området) upplever det som att det måste vara väldigt mycket mer knöligt att ta sig bussträckan eller Hotel hoppa för att motivera Hilton.
 

mha321

Medlem
Hotellen som ligger längs Bath Road var min första spaning (speciellt då jag försöker glida lite mer åt Marriott).

Som nämns i tråden så ligger Courtyard/Renaissance ca 500kr lägre än Hilton garden Inn så jag (med min totala brist på erfarenhet på området) upplever det som att det måste vara väldigt mycket mer knöligt att ta sig bussträckan eller Hotel hoppa för att motivera Hilton.
Knöligt är det inte. Men det föreligger en viss risk att bli sittande i köer. Jättelånga? Nej. Men på tuben är det ingen kö..
 

trekker

Medlem
+1 på Bath road, kan direkt rekommendera Courtyard eller Moxy om du gillar Marriott. Alla andra(?) kedjor finns också och en enkel bussresa från central busstation som ligger vid T2.
 

trekker

Medlem
Tvärt om för Hatton Cross då tube station ligger sen några veckor tillbaka innanför free travel zonen, dock blir det några pence adminavgift på AMEX kortet ändå antar det har ngt med den hold som läggs och släpps map. valutaavgifter.

Dock är det som du skrev i tidigare inlägg att HGI Hatton Cross har höljt sina priser, förr och under Covid gick det att hitta runt £70-80 t.o.m lägre än så, numer ligger de runt £120 för semi-flex, iofs har ju hela London spårat ur totalt map. hotellpriser just nu.
Nästan så 30 000 pts börja blir värt...
HGI Hatton Cross har tappat det, DT på Heathrow är oftast billigare även om de också tappat det på prissättningen.
 
Toppen