Airbus 747
Ny medlem
Är det någon som kan svara på nedan?
Hej Forum.
Har köpt en resa hos Expedia från Cph i december via Fra och Mus till Hkt och hem från Hkt-Mus-Fra-Oslo i mars
Loggade in hos Lufthansa som kör till och från Fra för att reservera platser och ser att Oman Air ändrat väntetiden i Mus vid både ner och hemresan.
Det som lockade till köp var att det var en väntan på 3 ,2 tim på nervägen som ändrades till 15,5 tim.
På hemvägen ändades från 3 till 12,2 tim vilket gör resan för oss totalt värdelös.
Fick ingen info om detta varken från Expedia eller Oman Air utan fick kontakta Expedia själv efter jag var inne hos Lufthansa
Vad har jag för rättigheter i detta fall.
Får jag full betalning tillbaka om jag inte accepterar en ny resa eller har jag inget val?
Mvh
Airbus747
Hej Forum.
Har köpt en resa hos Expedia från Cph i december via Fra och Mus till Hkt och hem från Hkt-Mus-Fra-Oslo i mars
Loggade in hos Lufthansa som kör till och från Fra för att reservera platser och ser att Oman Air ändrat väntetiden i Mus vid både ner och hemresan.
Det som lockade till köp var att det var en väntan på 3 ,2 tim på nervägen som ändrades till 15,5 tim.
På hemvägen ändades från 3 till 12,2 tim vilket gör resan för oss totalt värdelös.
Fick ingen info om detta varken från Expedia eller Oman Air utan fick kontakta Expedia själv efter jag var inne hos Lufthansa
Vad har jag för rättigheter i detta fall.
Får jag full betalning tillbaka om jag inte accepterar en ny resa eller har jag inget val?
Mvh
Airbus747