Det har varit tekniska problem under pandemin. De måste ha väldigt dåliga programmerare.Hur ser det ut med SQs tillgänglighet nu för tiden? Verkar omöjligt att hitta något alls, inte ens economy. Är det så att dom inte släpper biljetter till EuroBonus alls? Letar biljetter SIN-SGN alt KUL i december...
Eller väldigt duktiga på att skapa problem som ingen verkar kunna lösaDet har varit tekniska problem under pandemin. De måste ha väldigt dåliga programmerare.
Det tekniska problemet är att SQ vill ha mer betalt per plats än vad SAS är beredda att ge, och tills dess att SAS uppdaterat sin poängtabell med höjda priser så går det inte. Min gubbgissning.Tackar för snabbt svar! Såg inte den där infon då jag hittills endast letat via awardfares.com
Gissar ett det här "tekniska problemet" existerar även om man ringer SAS - eller är det bara ett online problem?
SAS har väl glömt betala mobilabonnemanget till SMS-roboten i sin spariver.Jag kommer hela vägen till att jag ska verifiera min betalning. Får då felmeddelandet "Vi kan inte skicka en verifieringskod, hör av dig eller ring oss för hjälp" någon annan som haft samma upplevelse?