Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2019-MAR-09

Ricci

Medlem
Oklart exakt antal men där omkring gissar jag på.
Vi lär köra terassen igen för att störa minimalt med personer när vi väl är på plats.

Någon som vet om de har något tema i loungen just nu?
Det blev en snabb bokning ikväll då CX kampanj från CPH går ut imorgon.
Jag kör BA/CX imorgon (CPH-LHR-HKG) och tänkte kolla vad som finns för tema på terrassen i GF i T5.
Men då jag bara har 2,5 timme är det värt att gå till GF eller bör jag hitta en lounge på T3 (har aldrig varit där)?
 

AABack2ARN

Medlem
Du kommer till T5 och åker från T3 så du kommer inte bli insläppt i terminal 5

Då jag antar att du har Gold hos BA kommer du även komma in på Cathay Pacific First class lounge vilket jag tycker slår GF med hästlängder. Om du (mot förmodan) hinner tröttna på den kommer du in i GF på T3, AA First samt QF. Finns flera trådar här om T3 lounger.

Dessutom är 2,5 timme inte speciellt mycket tid att spela på.
 

Ricci

Medlem
Du kommer till T5 och åker från T3 så du kommer inte bli insläppt i terminal 5

Då jag antar att du har Gold hos BA kommer du även komma in på Cathay Pacific First class lounge vilket jag tycker slår GF med hästlängder. Om du (mot förmodan) hinner tröttna på den kommer du in i GF på T3, AA First samt QF. Finns flera trådar här om T3 lounger.

Dessutom är 2,5 timme inte speciellt mycket tid att spela på.
Kanon, ett stort tack då är det full fokus på Cathay Pacific First class lounge !!
 

Ricci

Medlem
Sprang om på QF istället som verkligen vara trevligt.
Vi borde verkligen köra en Fikarunda på T3 LHR.
15513694377757291367436003428640.jpg
 
Last edited:

palmen

Moderator
Sprang om på QF istället som verkligen vara trevligt.
Vi borde verkligen köra en Fikarunda på T3 LHR.
Visa bifogad bild 87191
Jag bokade ju in en "rekogniseringsresa" med några timmar på LHR T3 och sedan flyga till Helsingfors för att bada bastu. Fail på att de byggde om den loungen dock... Dessutom blev vi så sena från London så hade hunnit med besök i alla fall innan sista flighten till Stockholm.
 
Toppen