Janne V
Medlem
ICN-FRA OZ C A380-800 (Här ligger det inne en alert på LH F och OZ F - något som saknas?)
LH F finns ej kvar på sträckan efter oktober 2018. Tyvärr. Men har provat OZ F och det var inte dumt.
ICN-FRA OZ C A380-800 (Här ligger det inne en alert på LH F och OZ F - något som saknas?)
Just nu är tillgängligheten enormt god på F FRA-ICN eller ICN - FRA, finns nästan varje dag som jag kollat.LH F finns ej kvar på sträckan efter oktober 2018. Tyvärr. Men har provat OZ F och det var inte dumt.
En stol brukar finnas och ofta två skulle jag säga.Just nu är tillgängligheten enormt god på F FRA-ICN eller ICN - FRA, finns nästan varje dag som jag kollat.
Med reservation för att jag inte vet hur det brukar se ut.
Fick bokat en liten turné idag - Behöver dock finjusteras längre fram med bättre tillgänglighet i F. Kom gärna med inspel
Bonusprogram: Eurobonus
Flygbolag: SAS, Singapore Airlines, Thai Airways, Asiana
Kabinklass: SAS Plus, SQ F, TG F, OZ C, LH C, SQ C, TG C
Avreseort: OSL
Destination: SYD
Enkelresa eller Tur&retur: ToR
Antal poäng (per person): 120.000
Skatter&avgifter (per person): 3990 NOK
Antal resenärer: 2
När (avresans tidpunkt): 4 april 2019
Bokad: 10 oktober 2018
Flights:
OSL-CPH SAS PLUS A320-100/200
CPH-SIN SQ F 777-300ER (3h i Private Room)
SIN-SYD SQ C 777-300ER (Destination 4 dagar) (Här ligger det inne en alert på SQ F/Suites samt TG F - något som saknas?)
SYD-BKK TG F 747-400 (21h stopp i BKK)
BKK-ICN TG C 777-200/300 (16h stopp i ICN) (Här ligger det inne en alert på TG F och OZ F - något som saknas?)
ICN-FRA OZ C A380-800 (Här ligger det inne en alert på LH F och OZ F - något som saknas?)
FRA-OSL LH C 737-700
Illa...Här kommer mitt inspel: Det var vi på Chatflights som hittade denna resa åt dig och som du sen bokade på egen hand utan att betala vår bokningsavgift.
betalade väl er avgift? oklart att hänga ut någon på detta sätt?Här kommer mitt inspel: Det var vi på Chatflights som hittade denna resa åt dig och som du sen bokade på egen hand utan att betala vår bokningsavgift.
Oavsett vem som har rätt i detta fall så känns det väl sådär fräscht att ett företag går ut och hänger ut någon såhär. Skall kanske starta en ny tråd "grina ut på BC", eftersom vi är snabba att döma resenärer när de klagar på företag.Här kommer mitt inspel: Det var vi på Chatflights som hittade denna resa åt dig och som du sen bokade på egen hand utan att betala vår bokningsavgift.
Oavsett vem som har rätt i detta fall så känns det väl sådär fräscht att ett företag går ut och hänger ut någon såhär. Skall kanske starta en ny tråd "grina ut på BC", eftersom vi är snabba att döma resenärer när de klagar på företag.
Om er affärsmodell tillåter folk att få information om flighter som är bokningsbara och sen boka de flighterna själva så borde ni se över er affärsmodell istället för att klaga.