Senaste nytt

Chatflights

Nikje

Medlem
Därför att mina frågor rör saker INNAN man börjar chatta dessutom har jag ingen iPhone just nu.
Hittade nedan, lägger in både text och bild för sökbarhetens skull.

"Tel. 08-240 888
Email. ab@chatflights.com
Facebook
Gå med i Chatflights Lounge
En sluten Facebookgrupp för oss som reser mycket"
Screenshot_20180605-134525_Chrome.jpg
 

Alexis

Medlem
Tyckte jag såg en blänkare om någon form för abonnemang förut där man betalar en månadsavgift och kan ställa så mycket frågor man vill? Eller var det affärsresor bara...?
Hej! Ledsen för sent svar! Gällande bonusresor är du välkommen in i chatten för att ställa hur mycket frågor du vill. Du behöver inget abonnemang för det. Synd att det inte funkar för dig ännu i och med att du inte har en iPhone, vi jobbar så snabbt vi kan på Android, Men det funkar på ipad om du har det!
 

Alexis

Medlem
Hej @Alexis Hittade Chatflight via en artikel i SvD! Och behövde in och kolla vad ni för några! Kul att ni svarar så öppet här.

Spännande koncept att bolagisera. Ser fram emot att följa er resa!

Hur går det för er? Är folk nöjda? Hur mycket resor bokar ni?
Hej! Tack för din fråga! Det går bra, tack! Vi lanserade appen i november så vi är fortfarande nya, men vi får in i snitt 10 bonusförfrågningar om dagen varav ca 20% går till bokning. Kul att du vill följa oss, jag ska bli bättre på att svara i detta forum ;)
 

emj84

Medlem
Idag delades inlägg på deras Instagram att det är möjligt att hitta F på SQ. Stämmer det att de kan hitta platser på A380 och B777 i Framtiden också? Eller enbart F på övriga flyg?
 
Idag delades inlägg på deras Instagram att det är möjligt att hitta F på SQ. Stämmer det att de kan hitta platser på A380 och B777 i Framtiden också? Eller enbart F på övriga flyg?
Ja man kan hitta och boka platser med eb poäng på SQ F men bara på 777-300 ER CPH-SIN, SIN-CPH
Men allt kan ändra sig och framtiden vet vi inget om.
 
Toppen