Hej,
Kompisen är på SK903 (Stockholm - New York) som har blivit inställd. Är det möjligen någon som vet varför den är inställd?
Vi fick Peking-kärran och har nu boardat igen för avfärd mot Shanghai, så blir väl en försening även till Peking...Enligt fr24.com är det OY-KBA som skall beflyga SK997 men den står också som ansvarig för SK995 (med avresa i tid). SK997 står som unknown. Nu vet jag att man inte alltid kan lita på den information fr24.com får men man kan fundera på om SAS helt enkelt valt att ta en större smäll för Shanghai jämfört med Peking? Skall bli intressant att se vilket plan som verkligen flyger respektive sträcka...
Cirkulationen indikerar fuel dump mao inget "allvarligare" då landar man med övervikt och knäcker landningsstället i värsta fall.Dagens SK983 till Tokyo vände i höjd med södra Gotland, cirklade några varv över havet och återvände sen till Köpenhamn. OY-KBC.
Nån som vet något mer?