Blev ARN-CPH-ORD T&R i november för 15999kr i C (J klass), ruskigt bra pris!
MMX-ARN-CPH-ORD-CPH-ARN-MMX i Business (J klass) = c. 16,600 SEK
Och EC 261/2004 är min vän.
Det löste sig såklart, barnen var lätta men gav inte den förväntade draghjälpen mot Mrs Cartman. Hon var ganska svår tills jag hittade det magiska ordet ”outlet”. Då såg jag ljuset. Och hon köper sällan så mycket som hon vill/tror.Hur gick införsäljningen? Här var det inga problem. Burgare. och Roadtrip ned mot Miami/Everglades är utlovat. Exakt körschema får NHL/NFL-schemat styr när det släpps.
Du tänker att mmx flighten blir inställd o cashar €600?MMX-ARN-CPH-ORD-CPH-ARN-MMX i Business (J klass) = c. 16,600 SEK
Och EC 261/2004 är min vän.
Det löste sig såklart, barnen var lätta men gav inte den förväntade draghjälpen mot Mrs Cartman. Hon var ganska svår tills jag hittade det magiska ordet ”outlet”. Då såg jag ljuset. Och hon köper sällan så mycket som hon vill/tror.
Vi har trippat i Florida innan så det var inte mitt mål, men tar sikte på Orlando som bjuder till Disneyworld, outlets och golf. Lågsäsong tydligen efter nyår - alla vinner!
Frun kommer att få spader av det där efter 4 dagar så jag behöver leta reda på en nice beach town som är barnvänlig och har bra golf.
Kul! Kan rekommendera att se Tampa Bay Lightning.
Har du sett något bra stopp på väg ner från ATL eller tänker du plöja 10h mot miami?
Cashar €600 ett par gånger, per biljett. Jag älskar vissa försenade flyg.Du tänker att mmx flighten blir inställd o cashar €600?
Ser man priset nu så har det gått upp till 23.233 kr för Biz, så bra kapBlev ARN-CPH-ORD T&R i november för 15999kr i C (J klass), ruskigt bra pris!