Senaste nytt

Vad få till m 150’ Avios?

Valley

Medlem
Inte orkat fördjupa mig själv. Utan hoppas nån har full koll.

Hur kan jag på bästa sätt använda mina Avios för 2 pers innan de förfaller.
Finns någon bra möjlighet till ex. uppgraderingar fr. Business om man vill till Hawaii eller något i Västindien. Eller är det inte nog m poäng idag?

Räknar med att lägga en hel del i grund och botten
 
Inte orkat fördjupa mig själv. Utan hoppas nån har full koll.

Hur kan jag på bästa sätt använda mina Avios för 2 pers innan de förfaller.
Finns någon bra möjlighet till ex. uppgraderingar fr. Business om man vill till Hawaii eller något i Västindien. Eller är det inte nog m poäng idag?

Räknar med att lägga en hel del i grund och botten
Kolla Iberias award chart, ni kommer retur i business för två till dominikanska för 165 k poäng som ett exempel. Väldigt bra värde till Centralamerika, USA och dominikanska etc. Dessutom är skatterna låga, cirka 250£ per person.

1706313176687.png
 

matstatman

Ny medlem
BA har en funktion som heter boka och uppgradera samtidigt, så betalar du får en resa i ekonomi premium kan du samtidigt uppgradera med avios till business. Fast skulle rekommendera att boka från madrid till syd/latin amerika.
 

NotRyan

Medlem
Man ska inte förringa värdet av att flyga BA på poäng Sverige-London. Med tanke på allmänna prisutvecklingen på sträckan så kan man använda sina Avios till en weekend nu och då (utan bränsletillägg).
Det är bästa värdet, då både Avios-priserna samt skatter och avgifter är ohemult höga på longhaul.
 
Toppen