Senaste nytt

Vilken lounge på Heathrow när man reser i Thai First?

Mikeswede

Medlem
Har lyckats knipa två första klass med Thai från London till Bangkok 1/5. Ankommer från Frankfurt i ekonomi.

- Vilken lounge har vi acess till i London (är numera bara EBS) ?
- Någon annan service i london när man åker Thai första klass ?

MVH

Mikeswede
 

FilipJ

Medlem
Har lyckats knipa två första klass med Thai från London till Bangkok 1/5. Ankommer från Frankfurt i ekonomi.

- Vilken lounge har vi acess till i London (är numera bara EBS) ?
- Någon annan service i london när man åker Thai första klass ?

MVH

Mikeswede
Vad du ankommer i gör ingen skillnad i det här fallet. Du har tillgång till alla Star Alliance-lounger i och med din förstaklassbiljett. Om jag inte missminner mig även SIA:s förstaklassdel av deras lounge.
Annan service kan jag inte svara på.
 

FilipJ

Medlem
Nemas.
Ett tips är att välja en mer träffsäker rubrik på tråden nästa gång, så kan eventuella framtida besökare som söker samma information hitta den genom trådrubriken. Kanske kan du ändra den fortfarande?
 

GOT-XXX

Medlem
Tyvärr lär Singapore loungen fortfarande vara stängd för renovering. Möjligtvis kanske ni kan bli körda till T2B (vet att det ingår med ANA first iallafall).
 

igelkotten

Medlem
Singapore Airlines-loungen är stängd till och med juni (tidigast). Jag sprang på han som är bartender i SIA-loungen (och sjukt nog kände han igen mig), och han sa att det är först sen juni eller nån gång i juli som gäller för den.

Så föreslår att TS går till United.
 
Toppen