Senaste nytt

Utbud i Executive loungen på Hilton Milan?

Steve

Medlem
Hej, inför ett stay på Hilton Milan i helgen undrar jag om någon här vet hur utbudet ser ut i Executive loungen?
 

andersl

Medlem
Hej, inför ett stay på Hilton Milan i helgen undrar jag om någon här vet hur utbudet ser ut i Executive loungen?

Var där i oktober, tyvärr en ganska trist och trång lounge.
Kan inte hitta några foton, men om jag minns rätt så fanns det rött/vitt vin, Cava, Morelli öl. Men ingen starksprit. Maten var helt ok, en daglig varmrätt, och lite skinka och ostar och annat tilltugg.

Däremot var frukosten i restaurangen mycket bra.
Fick uppgradering från standard rum till junior executive svit som inkluderade loungen, är HHG.
 

andersl

Medlem
Tror också att den var öppen 18-20, gick dock att sitta kvar längre, men dom slutade fylla på mat och dricka typ 19.45, så man fick plocka på sig i tid :cool:
 

Steve

Medlem
Var där i oktober, tyvärr en ganska trist och trång lounge.
Kan inte hitta några foton, men om jag minns rätt så fanns det rött/vitt vin, Cava, Morelli öl. Men ingen starksprit. Maten var helt ok, en daglig varmrätt, och lite skinka och ostar och annat tilltugg.

Däremot var frukosten i restaurangen mycket bra.
Fick uppgradering från standard rum till junior executive svit som inkluderade loungen, är HHG.
Har fått uppgradering från billigaste rummet till executive där frukost ingår men vet du om man får välja som HHG mellan frukost i loungen eller restaurangen? @andersl
 
Toppen