Senaste nytt

Uppdatering byte av stolar på KLM

adhoc76

Medlem
Hej! Ber om ursäkt för att det dröjt. Har sökt efter mer information än den som ligger på wbc-sidan men inte hittat någon som i detalj slår fast taken framöver. Prioritet är naturligtvis att få alla tidtabeller att flyta smidigt eftersom det är den befintliga flottan som uppdateras. Oväntade ändringar kan alltså ske, det kan vara teknik som gör att fler flygplan måste operera, extra hög/mindre hög loadfaktor som ska balanseras osv... ja, ni vet allt det där.. Men du Prins John, :) ring mig när det blir dags för din bokning så tittar vi på exakt det flygplan du vill resa ut med.. :) hälsn Karin 0708 99 17 31

Nu har jag bokat Karin! Ser fram emot resan! Blir andra gången jag reser i business class med KLM (till Rwanda t.o.r. För några år sedan utöver ett stort antal intra Europa flighter. Det blir KL 723 Ams-Hav den 17 dec och KL724 Hav-Ams den 5 jan. I bägge fallen med A330-200. Om jag fattat ryktena på flyertalk verkar det gå lite "trögt" med uppgraderingen till nya WBC så antagligen blir det den gamla hårdvaran?
 

pitch

Medlem
Ska du till Kuba är det nog lika bra att det inte är för flådigt på flyget. Så du inte dör av kontrasten när du väl har landat, menar jag ;)

Jag gillar stället stenhårt, men den materiella standarden lämnar ofta en hel del att önska... (om man vill vara lite diplomatisk i sin formulering)
 
Toppen