Senaste nytt

Upp till 10 000 extrapoäng och 5000 statuspoäng på hyrbil med Hertz

Shoreline

Medlem
Jag lyckas inte knyta dessa bokningar till mitt Hertz-konto, även om jag anger kundnummer vid bokning. Någon mer med samma problem?

Det skulle vara trevligt att ha möjlighet till en uppgradering via Hertz-status.
 

Tamas

Medlem
Jag lyckas inte knyta dessa bokningar till mitt Hertz-konto, även om jag anger kundnummer vid bokning. Någon mer med samma problem?

Det skulle vara trevligt att ha möjlighet till en uppgradering via Hertz-status.
Samma problem men jag har inte ens fått kontraktet förberett... Hoppas poängen kommer i alla fall
 

FilipJ

Medlem
Någon med avslutad hyra som kan rapportera hur dett gått att få både Hertz- och SAS-poäng? Avslutade en igår men har inget att rapportera ännu...
 

Shoreline

Medlem
Någon med avslutad hyra som kan rapportera hur dett gått att få både Hertz- och SAS-poäng? Avslutade en igår men har inget att rapportera ännu...

Inte lyckats få Hertz-poäng (bokningarna dyker inte upp på min sida), då jag inte lyckats få det knutet till mitt konto... däremot har jag fått statuspoäng (och extrapoäng) för en avslutad hyra innan denna kampanj.

IMG_7790.jpg
 
Påbörjat kampen med att claima poängen från Hertz. Klassiskt svar "hyreskontraktet och utlämningsdatum stämmer inte överrens". Jo det gör det visst. Hur tar man det vidare?
 
Toppen