Senaste nytt

Upp till 10 000 extrapoäng och 5000 statuspoäng på hyrbil med Hertz

Jannes

Medlem
Mycket trevlig kampanj detta, hade en bokning med “compact” som jag avbokade. Jag fick nu en SUV i några dagar aningen billigare dessutom! :)

Kom ihåg inloggat läge (går ej att efterregga) om Ni bokar och att ert EB nummer är inlagt!
Finns det nåt sätt man kan kolla att EB-numret är inlagt? Ser på bokningen att det är CDP: Eurobonus Diamond, och kampanjkoden finns. Men inget EB-nummer?

Antar det gick rätt till då jag fick ta del av en 20% rabatt men…
 

M.K

Medlem
Det står förtryckt över betalningen om du loggat in korrekt, kan köra en screenshot sen bara jag får redigera bort mitt EB nummer först i datorn på kontoret.
 

M.K

Medlem
IMG_2042.jpeg

Ser ut som ovan under sista steget i bokningsprocessen. Ditt EB nummer ligger förtryckt och går inte att ändra.
 

Jannes

Medlem
Ah, men går inte att kontrollera i efterhand? Jag fick bara ett bekräftelsemejl från Hertz, och login på Hertz visar CPD EB Diamond, men inte mitt EB-nummer.
 

Malu

Medlem
Är erbjudandet giltigt för mer än en bokning under perioden?
Jag har läst villkoren men hittar inget tydligt om det.
 

pswe

Medlem
Är erbjudandet giltigt för mer än en bokning under perioden?
Jag har läst villkoren men hittar inget tydligt om det.
Ser inte heller några begränsningar i texten.
Hertz har inte haft någon sådan spärr de senaste åren, jag hade 9 hyror på kampanjen i julkalendern och 4 i den som gick tidigare i år och det har rasslat in poäng fullt ut enligt kampanjen.
 

Tevyn

Medlem
Det är härliga buggar i systemet.
Har lyckats boka vissa bilar på vissa stationer, medans andra får jag felmeddelande på i alla webbläsare, app och datorer jag prövar på så att Hertz supporten fick boka åt mig.
Försökte boka en helgbil här framöver för pris på SAS sida 1000 kr, efter checkout blev det helt plötsligt 2300 kr.
 
OT men om man bokat en elbil på Hertz hur stor är chansen att man verkligen får en elbil? Vill ju inte behöva betala för bensinen... Ett tag sen jag hyrde elbil på Hertz senast.
 
Toppen