Senaste nytt

Träff i Helsingfors?

TjudöBoy

Medlem
Måste tyvärr backa ur. :( Har blivit lite ändra planer så jag har fullt upp hemma. Vi får satsa på ett annat tillfälle. Skulle man inte kunnat försöka träffas lite flera i början på hösten istället?
 

Jacob

Medlem
Jag kommer gärna över en sväng och dricker öl med er på andra sidan Östersjön. Dock är maj en svår månad i största allmänhet för min del och en måndag blir ytterligare knepigare.

Men kom gärna med förslag på datum i juni, eller efter sommaren om det är enklare.
 

TjudöBoy

Medlem
Ska int dom flesta ha "fullt upp" den närmaste tiden med hus, stugor, båtar, etc. :confused: Så e d iaf på denna holme, å på sommaren är d ju nästan stört omöjligt att hitta en ledig dag om man vill träffa en polare å dricka en öl å snacka lite "skit". Då e alla dagar/helger upptagna med att ha semester å då ska dom "vila"... ;) När hösten kommer brukar d ju börja bli lite mer "ledig" tid igen. Vilken dag vi träffas har iaf int så stor skillnad för mej, när jag e ledig så e jag hemma å när jag e på jobb så e jag borta. Enkelt va...:D
 

niksal

Medlem
Som det diskuteras i http://www.businessclass.se/flygbiljetter/5081-ska-vi-organisera-bc-grupp-mileage-run-st-denis-gillot-st-denis-reunion.html så finns det tankar om en BC.se MR tillsammans. Det verkar finnas intresse, men med start från olika städer. Hur skulle det vara att kombinera 'vår' Helsingfors-träff med en sådan resa? Finns det intresse ex-HEL? Jag skulle föreslå någon helg, antningen i juni, slutet av juli eller under höstens lopp. Skulle kunna vara en C-klass inom Europa kanske främst, och jag föredrar *A som EBG.

Tankar? Intresse?
 

Dr. Miles

Expert
Nu är Gnopps tillbaka till forumet efter semestern må jag tro.
Jag undrar om när ni ska ha första BC.se Helsingfors/Helsinki träff?
 

TjudöBoy

Medlem
Håller på med några SAS Eurobonus Segment Run resor och kommer att bo på Scandic Grand Marina 6/11-2012. Någon i Hesa området som har lust att ta en öl och prata bort ngn timme?
 
Toppen