Senaste nytt

Tjäna dubbla nätter - Scandic

Bruset

Medlem
Höll på att missa denna då den låg i skräpposten. Postar så ni inte håller på att missa ni också.

TJÄNA DUBBLA NÄTTER FÖR EN BÄTTRE NIVÅ​

Mellan 1 september och 29 oktober 2023 räknas alla dina poängkvalificerande nätter som två. Allt du behöver göra är att aktivera erbjudandet via länken nedan innan du checkar in på hotellet. Bor du till exempel två nätter räknas de som fyra.

Så här tjänar du dubbla nätter:​

  • Aktivera erbjudandet nedan innan du checkar in
  • Övernatta på valfritt Scandic mellan 1 september och 29 oktober 2023. Övernattningen måste vara poängkvalificerande.
  • Erbjudandet gäller ett obegränsat antal övernattningar på alla Scandichotell alla dagar under denna period.
  • Gäller även dina tidigare bokningar så länge du aktiverar erbjudandet innan du checkar in, och vistelsen sker mellan 1 september och 29 oktober 2023.
Du tjänar dubbla nätter för att gynna din medlemsnivå, observera att du inte tjänar extra poäng för detta erbjudande.

Aktivera ditt erbjudande:​

  1. Välj ”Redan medlem” via länken nedan
  2. Logga in på ditt konto.
  3. Klicka på "Aktivera"
Det finstilta
Erbjudandet gäller när du bor på Scandic mellan 1 september - 29 oktober 2023. För att erbjudandet ska gälla måste vistelsen vara poängkvalificerande. Du måste även ha aktiverat erbjudandet via denna webbsida innan du checkar in på hotellet. En poängkvalificerande vistelse är en bokning som har gjorts på vår webbplats, via vår medlemsservice eller på ett hotell med vissa undantag, t.ex. paket från grossist-/researrangörer, avtalade priser för besättningspersonal och branschpriser. För mer information, läs våra Scandic Friends-villkor (2.5). Observera att detta erbjudande inte ger extrapoäng.
 

ekf

Medlem
Nu är det dags för en ny period med dubbla nätters intjäning mot status:

TJÄNA DUBBLA NÄTTER FÖR EN BÄTTRE NIVÅ​

Mellan 12 februari och 7 april 2024 räknas alla dina poängkvalificerande nätter som två. Allt du behöver göra är att aktivera erbjudandet via länken nedan innan du checkar in på hotellet. Bor du till exempel två nätter räknas de som fyra.

Så här tjänar du dubbla nätter:​

  • Aktivera erbjudandet nedan innan du checkar in
  • Övernatta på valfritt Scandic mellan 12 februari och 7 april 2024. Övernattningen måste vara poängkvalificerande.
  • Erbjudandet gäller ett obegränsat antal övernattningar på alla Scandichotell alla dagar under denna period.
  • Gäller även dina tidigare bokningar så länge du aktiverar erbjudandet innan du checkar in, och vistelsen sker mellan 12 februari och 7 april 2024.
Du tjänar dubbla nätter för att gynna din medlemsnivå, observera att du inte tjänar extra poäng för detta erbjudande.

 
Nu är det dags för en ny period med dubbla nätters intjäning mot status:

TJÄNA DUBBLA NÄTTER FÖR EN BÄTTRE NIVÅ​

Mellan 12 februari och 7 april 2024 räknas alla dina poängkvalificerande nätter som två. Allt du behöver göra är att aktivera erbjudandet via länken nedan innan du checkar in på hotellet. Bor du till exempel två nätter räknas de som fyra.

Så här tjänar du dubbla nätter:​

  • Aktivera erbjudandet nedan innan du checkar in
  • Övernatta på valfritt Scandic mellan 12 februari och 7 april 2024. Övernattningen måste vara poängkvalificerande.
  • Erbjudandet gäller ett obegränsat antal övernattningar på alla Scandichotell alla dagar under denna period.
  • Gäller även dina tidigare bokningar så länge du aktiverar erbjudandet innan du checkar in, och vistelsen sker mellan 12 februari och 7 april 2024.
Du tjänar dubbla nätter för att gynna din medlemsnivå, observera att du inte tjänar extra poäng för detta erbjudande.

Kanske man kan plocka RED-Level ett år till, får väl se!
 

ekf

Medlem
Kanske man kan plocka RED-Level ett år till, får väl se!
Tycker att jag på 3rd floor inte fick något som är av någon slags värde förutom frinätter... Så när Strawberrys alternativ på mina destinationer både var billigare med bättre komfort så migrerade jag snabbt dit... Är inte besviken...
 
Tycker att jag på 3rd floor inte fick något som är av någon slags värde förutom frinätter... Så när Strawberrys alternativ på mina destinationer både var billigare med bättre komfort så migrerade jag snabbt dit... Är inte besviken...
Det är ändå rätt soft, dessutom ekonomiskt att få gratis frukost varje morgon på vilket Scandic jag än vill så länge jag inte bor där :D
Men ja, om man jämför med internationella kedjor och deras högsta statusar. Är det ju tyvärr inte samma nivå som man hoppats på.

Nu finns ju Scandic på lite fler ställen i Norden än vad "Strawberry" gör även om dom börjar etablera sig.
 

ARN01

Medlem
Det har blivit lite devalverat med vouchers också med tanke på att de på många ställen efter pandemin inte längre har någon restaurang heller. Bra att kunna få lite extrapoäng istället, för Top Floor blir det ändå hyfsad ersättning.
Dock är ju hotellen på många ställen provocerande "skandinaviska". Avskalat och minikuddar och täcken. Och även om jag tycker att det ibland för mycket utomlands när de skall älta "valued customer, thank you for loyalty" i fem minuter så skulle det vara trevligt att någon gång få en kommentar för ens lojalitet. "Välkomstpresenten" med kort är ju trevligt men jösses vad de inte skämmer bort en....
Off topic... ivf bra att kunna få dubbla nätter en tid! HAde missat det, tack
 

John Rambo

Medlem
Tips att kolla över så att ni har fått era dubbla nätter. På 4 stays under perioden fick jag i 2 fall EJ några dubbla nätter. Kundtjänst löste det snabbt och lätt efter samtal. De visste inte varför det inte gått in automatiskt Vid samtliga tillfällen..
 
Toppen