Senaste nytt

SPG är super - eller hade jag bara tur?

flybob

Medlem
Bokade frinätter i N Y en vecka innan vi åker dit och fick ett mycket, mycket bra bemötande.
Det som från början inte gick att lösa p g a (påstått) fullbokat hotell ena datumet, fixade man till.

Inte hos någon kedja fått samma service som SPG kundjänst gett mig vid några tillfällen.
Stora frågan nu, tillika i-landsproblem, är om även frinätter räknas för nästa statusnivå ?
Ja, det gör de.
 

khybner

Medlem
9 ggr av 10 blir jag uppgraderad - ofta till svit (är SPG Platinum). Enda hotellet som konstant inte uppgraderar oavsett om de har rum eller inte är W Miami Beach
 

Valley

Medlem
Tycker man fortsätter leverera.
Sheraton Times Square
Uppgraderad till Club-nivå och för vad det är värt, "Exclusive invitation for for breakfast" i deras Penthouse Suite, imorgon bitti.
Så slapp vi lägga pengar på frukost, kaffe och en massa vatten :)
 

Charlie D

Medlem
Tycker man fortsätter leverera.
Sheraton Times Square
Uppgraderad till Club-nivå och för vad det är värt, "Exclusive invitation for for breakfast" i deras Penthouse Suite, imorgon bitti.
Så slapp vi lägga pengar på frukost, kaffe och en massa vatten :)

Hur gillar Du det hotellet? Jag tycker det kan vara Sheratons sämsta hotel world wide (jag har bott på många) Tråkigt, dålig service och en helsikes massa buss turister.
 

Valley

Medlem
Hur gillar Du det hotellet? Jag tycker det kan vara Sheratons sämsta hotel world wide (jag har bott på många) Tråkigt, dålig service och en helsikes massa buss turister.

Får säga att det är helt o k. Bara bemött av trevlig och service-minded personal.
Fast, jag har väldigt svårt för pappersmuggar och plastglas :mad:
Det som inte varit så mysigt har varit deras Club-Lounge på kvällen. Riktigt sunkigt några gånger. Och utbudet var inget att hänga i julgranen heller.
Stort plus får man för morgonens frukost i sviten, vore förresten intressant att veta vad som triggade min inbjudan dit, riktigt, riktigt trevlig. Och här kunde jag få dricka både The och Kaffe ur porslinsmuggar. Och jag kan bara spekulera i vad det var för kaviar man lagt på laxbakelserna.
Väl bara skumpan som saknades för att få den komplett :)

Och kanske, kanske blev det en bonus. Vid utcheckningen när jag undrade om de önskade kortet igen, möttes jag av ett vänligt.
"No Sir, there are no charges for your room"
 
Toppen