Jag hade problem förra veckan att verifiera mitt konto. Gjorde nytt försök igår då gick det via ny länk som då gjorde skillnad på om jag var i Europa eller inte?Har någon lyckats gå med i och logga in på Choice Privileges? Jag har ett konto men trots återställningar av lösenord får jag inloggningsfel där lösenordet meddelas vara fel...
@mha321 Lyckades du lösa problemet med Choice Privileges-konto?Tänkte försöka med den men när jag klickar vidare från Radisson mailet säger den att det redan finns ett konto med min adress. Går jag till Choice privileges och försöker logga in säger den att det inte finns, och därför går det inte att göra reset password. Går inte heller att kontakta kundtjänst online pga "something went wrong". Enda alternativet verkar vara att sätta sig i telefonkö till ett amerikanskt nummer.
Någon som känner igen sig, och har hittat en lösning?
Nej. Jag har bara kommit så långt att jag fått svar från Radisson sidan att de inte kan göra något utan dem enda chansen är att ringa Choice. Gjorde ett försök och satt fast i telefonkö. Har inte orkat göra fler - tror inte jag bryr mig tillräckligt för att orka lägga mer tid.@mha321 Lyckades du lösa problemet med Choice Privileges-konto?
Exakt samma problem för mig. I kontakten med Choice Privileges ska jag tydligen inte kunna skapa ett Choice P-konto med min e-postadress eftersom den används i Nordic Choice... Och för att min historik, awardbokningar etc ska följa med till Choice P måste jag ha samma e-postadress som jag använde för Radisson Americas... Suck.Tänkte försöka med den men när jag klickar vidare från Radisson mailet säger den att det redan finns ett konto med min adress. Går jag till Choice privileges och försöker logga in säger den att det inte finns, och därför går det inte att göra reset password. Går inte heller att kontakta kundtjänst online pga "something went wrong". Enda alternativet verkar vara att sätta sig i telefonkö till ett amerikanskt nummer.
Någon som känner igen sig, och har hittat en lösning?