Senaste nytt

Sista veckan att växla COOP poäng till SAS Eurobonus

Robert flysas

Moderator
En separat tråd för påminnelse att växla Coop poängen till SAS Eurobonus. Sista dagen är den 20/6 så växla lite tidigare för att vara säker.

IMG_5860.jpeg
 
Last edited:

Patrik

Medlem
Tack för påminnelsen, lika bra göra detta nu innan Cccp avslutar samarbetet med världens första flygbolag som introducerar helt miljövänliga elflyg.
Sorgligt av Coop, meddelade att jag från 20:e byter butik med en årlig spend på cirka 150k hos Coop (brukar få lite special utskick om hur uppskattad jag är från butiken så antar att jag är en bra kund) men fick bara standard utskick om hur de har trevliga samarbeten med strawberry etc…
 

Robert flysas

Moderator
Sorgligt av Coop, meddelade att jag från 20:e byter butik med en årlig spend på cirka 150k hos Coop (brukar få lite special utskick om hur uppskattad jag är från butiken så antar att jag är en bra kund) men fick bara standard utskick om hur de har trevliga samarbeten med strawberry etc…

Visst är det så :rolleyes: Minns alla de där formulären om hur jag/vi handlar och så vidare. Skrev vi handlar till 95% hos Coop tack vare samarbetet med SAS. De svarade att samarbetet var mycket populärt…..
 

Maxilaxen

Medlem
Någon mer än jag som inte kan växla sina coop poäng till Eurobonus?
Får felmeddelande "Uppgifterna i din EuroBonus-profil stämmer inte överrens med uppgifterna i din Coop-profil."
Har tidigare kunnat växla poängen utan problem. Har mailat coop och frågat, men inte fått svar ännu.
 

Homer

Medlem
Någon mer än jag som inte kan växla sina coop poäng till Eurobonus?
Får felmeddelande "Uppgifterna i din EuroBonus-profil stämmer inte överrens med uppgifterna i din Coop-profil."
Har tidigare kunnat växla poängen utan problem. Har mailat coop och frågat, men inte fått svar ännu.


jag växlade nyss, 21:37, utan problem
 
Toppen