Senaste nytt

Scandic - Nytt medlemsprogram

hajenflajen

Ny medlem
Helt otroligt hur man lattjar med trogna kunders förmåner.

Gissar förövrigt att det är fullt upp på kundtjänst nu. Precis som alla andra svarade jag i princip med vändande post på mailet och bad om förtydligande för vad som nuv red level kan förvänta sig som level 7. Inget svar ännu.
 

tjompis

Ny medlem
Helt otroligt hur man lattjar med trogna kunders förmåner.

Gissar förövrigt att det är fullt upp på kundtjänst nu. Precis som alla andra svarade jag i princip med vändande post på mailet och bad om förtydligande för vad som nuv red level kan förvänta sig som level 7. Inget svar ännu.
Ja, det är så otroligt oprofessionellt att maila ut nya medlemsvillkor utan att också ha resten i form av förmåner etc på plats. Det hade ju räckt om de kunnat kommunicera att tex "Den 1/6 kommer vi gå ut med vilka förändringar och nyheter de nya medlemsvillkoren innebär för existerande medlemmar", men att välja att skicka ut detta fullt medvetna om att stackarna på deras egen kundtjänst enbart kan svara att de inte har en aning om när ytterligare info kommer är enligt mig att skjuta sig själv i foten. Känns som att marknadsavdelningen på Scandic skulle behöva lite personalombyte....
 

maswan

Medlem
Killgissning: Nån gång långt tidigare har det bestämts en övergång till det nya 2024-06-10. Innan dess ska det göras ett antal saker, som uppdatera villkoren och kommunicera det, uppdatera kundtjänst, fixa websidor etc, göra någon kampanj för att sälja in det som en förbättring, med mera. Sedan slår inkompetens och förseningar in på allt förutom villkorsuppdateringarna och Scandic står där och ser ut som inkompetenta rövhattar och får sin kundtjänst nerringd till förtvivlan.
 

OliT

Medlem
Man har nog insett att 10 juni var ohållbart.

1716881813177.png
 
Toppen