Senaste nytt

SAS Webshopping

backfire

Medlem
Nu fick jag mina poäng precis!
(och i mitt fall var kampanjen en succé för Hallon eftersom jag behåller abonnemanget. Tycker det är riktigt bra med ett sekundärt nummer via e-sim som jag kan uppge överalt där jag inte vill ange mitt huvudnummer). Lätt värt de 119kr/månad.

Jag tänkte samma, men jag fick ett mobilnummer från Hallon där tidigare abonnent varit kund hos ett antal spel och kreditföretag. Så mycket SMS och samtal som jag fick till detta nummer från Hallon har jag aldrigt fått innan. Skönt att det är uppsagt nu :)
 
* 2023-11-21 tecknade abbonemang.
* 2024-01-23 Registrerade ”Sakande poäng” på SAS onlineshop.
* 2024-01-24 Erhöll 3000p.

42e1f19d7a220ecb58fbfef9d610e7ca.jpg
 

Antonic

Medlem
Mina poäng trillade in nu också. Finns för övrigt en kampanj med Vimla där man får 2000 poäng om man skaffar och behåller sitt abonnemang i 2 månader (de i sin tur har kampanj där det kostar 20kr per månad första 4 månaderna). :)
 

Westerberg

Medlem
Nu fick jag mina poäng precis!
(och i mitt fall var kampanjen en succé för Hallon eftersom jag behåller abonnemanget. Tycker det är riktigt bra med ett sekundärt nummer via e-sim som jag kan uppge överalt där jag inte vill ange mitt huvudnummer). Lätt värt de 119kr/månad.

Sa upp mitt igår när poängen kom, fick nu erbjudande att behålla det för 9kr i månaden i 4 månader till, kan ju vara värt att testa
 

intuition

Medlem
Fast Hallon har väl tagit bort möjligheten att säga upp online. Nu måste man chatta vissa bestämda klockslag och nedkämpa en agent som har till uppgift att förhindra uppsägningar.

Jag ogillar det iaf och har porterar ut alla nummer för att slippa tjafsa. Vimla kostade 20kr månad
 

mrestes

Medlem
Fast Hallon har väl tagit bort möjligheten att säga upp online. Nu måste man chatta vissa bestämda klockslag och nedkämpa en agent som har till uppgift att förhindra uppsägningar.

Jag ogillar det iaf och har porterar ut alla nummer för att slippa tjafsa. Vimla kostade 20kr månad
Jepp jag fick svara på 6-7 frågor för att identifiera mig
 

intuition

Medlem
Mm, jag åkte på en identifieringsdel och en del med försäljning där agenten skulle förklara att jag inte alls ville säga upp. Tröttsamt att ha på chat, där det tar en stund mellan varje mening.

Hela identifieringsgrejen är ju trams, jag var iaf inloggad när jag chattade. Det har helt enkelt bestämt sig för att göra det krångligt att säga upp och den typen av ogillar jag.
En gyllene regel är att om man kan beställa en prenumeration med ett klick ska man kunna säga upp den med ett klick.
 
Toppen