Senaste nytt

SAS tur och retur till USA och Asien - 3999kr! Boka senast 22;e april!

palmen

Moderator
Nä inte du heller och självklart så flyger jag vidare med *A så att övriga här slipper mig ser mig i någon Skyteam lounge. Tittade igenom den förnämliga utbudet och kom snabbt till att det enbart var billigt ifall man var intresserade av att tjäna 200 poäng enkel till USA.
Ursäkta?
15k SEK ARN-MIA i Business som ger 25k poäng, är det dyrt och för lite poäng?
Du kan boka plus för 6-7000 till SFO som ger 15k poäng på denna kampanj.

Vad är det som är dyrt i dessa priser? Hur många andra flygbolag erbjuder billigare resor och mer poäng än det?
 

Linmet

Medlem
Ursäkta?
15k SEK ARN-MIA i Business som ger 25k poäng, är det dyrt och för lite poäng?
Du kan boka plus för 6-7000 till SFO som ger 15k poäng på denna kampanj.

Vad är det som är dyrt i dessa priser? Hur många andra flygbolag erbjuder billigare resor och mer poäng än det?
Håller med. Detta är det bästa erbjudandet jag sett på mycket länge och finns bra deals i alla kategorier...

Ingen är ju tvungen o boka...
 

Linmet

Medlem
ARN- ATL tur o retur strax efter jul och hem en vecka efter nyår bokad. 43k för 4 pers varav ett till barnpris.

14k poäng x 4 personer = 56k plus 25 poäng per krona = totalt 67k poäng ger ju ett bra tillskott till annan resa med...

Smart Plus dit och Smart Business hem. Hade kostat 60k med business åt båda.

Familjedialog under kvällen eller 24h regeln.

Väldigt nöjd med priset med tanke på tid på året.

Bonusfråga: Vad har skyteam för lounge i ATL? ;)
 

Cartman

Medlem
ARN- ATL tur o retur strax efter jul och hem en vecka efter nyår bokad. 43k för 4 pers varav ett till barnpris.

14k poäng x 4 personer = 56k plus 25 poäng per krona = totalt 67k poäng ger ju ett bra tillskott till annan resa med...

Smart Plus dit och Smart Business hem. Hade kostat 60k med business åt båda.

Familjedialog under kvällen eller 24h regeln.

Väldigt nöjd med priset med tanke på tid på året.

Bonusfråga: Vad har skyteam för lounge i ATL? ;)
Följer samma devis att boka först och tänka sen.

Klippte till på ARN-ATL runt nyåret. 4 pax t.o.r i C för 58k och totalt över 80k poäng. Det är nog det bästa jag sett på många år.
Såg även samma priser till MIA just efter nyåret för den som vill åka dit eller vill ha maximalt med poäng.

Nu finns 24h till att styra om mindsettet där hemma från pad-thai till hamburgare.
Börjar nog med att övertyga barnen.

Med det säkras också Lifetime gold - vad det nu blir värt..
 
Toppen