Senaste nytt

SAS Mastercard - dubbla poäng 14-16 feb 2020

palmen

Moderator
Yes, fick också mailet nu. Det är ju lite olika om man får dessa mail eller inte. ;)

Men nytt måste väl vara att de lovar ett bekräftelsemail på anmälan? Kan inte minnas att jag sett något om det förut och har heller aldrig fått något sådant mail.
Det var samma sak förra vändan att man skulle få ett mail om att man var anäld och det kom efter några timmar för min del.
 

joda

Medlem
Jag är nybörjare här på forumet och har ganska nyligen skaffat ett mc premium som komplement till mitt Amex. Så ursäkta för min okunskap.

jag har försökt läsa igenom hela curvetråden (men den är ju så låååång), men har jag möjlighet att tjäna extrapoäng genom att köpa genom curve istället för direkt med mitt mc?
Är det cashbacken på Curve som lockar?

Min fundering avser köp inom Sverige då jag ska hålla mig hemma under dessa datum.
 

JochenS

Medlem
Jag är nybörjare här på forumet och har ganska nyligen skaffat ett mc premium som komplement till mitt Amex. Så ursäkta för min okunskap.

jag har försökt läsa igenom hela curvetråden (men den är ju så låååång), men har jag möjlighet att tjäna extrapoäng genom att köpa genom curve istället för direkt med mitt mc?
Är det cashbacken på Curve som lockar?

Min fundering avser köp inom Sverige då jag ska hålla mig hemma under dessa datum.
Du kan köra köp med Curve mot annat underliggande kort under veckorna före kampanjen, och under kampanjen flytta över till SAS MC med gbit (go back in time) funktionen. Läs på om gbit så blir det kanske klarare.
 

Brandten

Medlem
Första gången (tror jag) som jag får bekräftelse på att jag är registrerad.

upload_2020-1-30_14-7-22.png
 

joda

Medlem
Du kan köra köp med Curve mot annat underliggande kort under veckorna före kampanjen, och under kampanjen flytta över till SAS MC med gbit (go back in time) funktionen. Läs på om gbit så blir det kanske klarare.

Ah, nu hänger jag med! Mycket att lära sig såhär i början! Ett Curvekort är beställt men det är väl tveksamt om jag hinner få det innan så jag kan dra nytta av det på denna kampanj.
Tack för förklaringen :)
 
Toppen