martin-thelin
New member
Varifrån vill du börja din resa? CPH
Var är din destination? Asien eller USA
När vill/behöver du resa ut? Tidigast 6e Juli
När vill/behöver du komma hem? Senaste 25e Juli
Hur länge vill du vara borta? 4-6 nätter
Hur många personer som skall resa? 2
I vilken kabinklass? Business.
Med vilka flygbolag vill du flyga med? SAS (alternativt Star alliance)
Vad är din budget? (per person) 175 000 p totalt för båda (har 1st 2-4-1)
Vad är det viktigaste för dig? Direktflyg vore fint - det är jag och frun ensamma på en "weekend" utan barnen. Varför jag såg framför mig en direktflyg över atlanten/asien med SAS. Förr dök det alltid upp ett par sista minuten över till LAX eller San fran etc... men ser magert ut nu
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? - Helst inte!
Jag har kikat på sas egen hemsida samt på 3e hands-sidor. Det verkar inte finnas några flygningar alls med SAS plan, bättre är det på Star-Alliance. Har SAS pausat pga nuvarande kris eller lär det dyka upp sista minuten biljetter allt eftersom? (Som test hittar jag dock inga ToR resor de närmaste dagarna heller)
Var är din destination? Asien eller USA
När vill/behöver du resa ut? Tidigast 6e Juli
När vill/behöver du komma hem? Senaste 25e Juli
Hur länge vill du vara borta? 4-6 nätter
Hur många personer som skall resa? 2
I vilken kabinklass? Business.
Med vilka flygbolag vill du flyga med? SAS (alternativt Star alliance)
Vad är din budget? (per person) 175 000 p totalt för båda (har 1st 2-4-1)
Vad är det viktigaste för dig? Direktflyg vore fint - det är jag och frun ensamma på en "weekend" utan barnen. Varför jag såg framför mig en direktflyg över atlanten/asien med SAS. Förr dök det alltid upp ett par sista minuten över till LAX eller San fran etc... men ser magert ut nu
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? - Helst inte!
Jag har kikat på sas egen hemsida samt på 3e hands-sidor. Det verkar inte finnas några flygningar alls med SAS plan, bättre är det på Star-Alliance. Har SAS pausat pga nuvarande kris eller lär det dyka upp sista minuten biljetter allt eftersom? (Som test hittar jag dock inga ToR resor de närmaste dagarna heller)